Battalgazi Genel Fahri Kayahan’dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım Geliyor!

Fahri Kayahan’dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım Geliyor!

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Yüzakı Bulvarı ile Fahri Kayahan-Adıyaman yolu arasındaki yeni bağlantı aksında yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.

0
GÖSTERİM
2 Dakika
OKUNMA SÜRESİ
Okunma Süresi: 2 dk

Yüzakı Bulvarı Modern Bir Görünüme Kavuşuyor

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, Yüzakı Bulvarı’nda devam eden kaldırım, bisiklet yolu ve aydınlatma çalışmaları ile Fahri Kayahan-Adıyaman yolu arasındaki yeni bağlantı aksında incelemelerde bulundu. Yetkililerden teknik bilgi alan Başkan Er, ulaşım yatırımlarının şehir genelinde aralıksız devam ettiğini belirtti.

Malatya Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından Yüzakı Bulvarı’nda 2 bin 800 metre uzunluğunda ve 6 metre genişliğinde kaldırım ve tretuvar çalışması yürütülüyor. Daha önce asfalt çalışmaları tamamlanan bulvarda, eksik kalan kaldırım ve aydınlatma yatırımları da hızla tamamlanarak güzergâhın daha güvenli ve estetik hale getirilmesi hedefleniyor.

Fahri Kayahan’dan Adıyaman Yoluna Kesintisiz Ulaşım

Proje kapsamında Fahri Kayahan’dan başlayıp Yüzakı Bulvarı üzerinden Adıyaman yoluna bağlanacak yeni ve alternatif bir ulaşım koridoru oluşturuluyor. Yaklaşık 1 kilometre uzunluğunda ve 30 metre genişliğinde inşa edilen yeni yol, 2 gidiş ve 2 geliş olmak üzere toplam 4 şeritli olacak.

Modern kaldırımlar, yürüyüş yolları, bisiklet yolu ve aydınlatma sistemleriyle desteklenecek bu büyük proje, bölgedeki trafik yükünü önemli ölçüde azaltacak.

Başkan Er, Nikâh Sarayı’nın alt kısmından başlayan ve Abdurrahman Gazi Caddesi üzerinden Yüzakı Bulvarı’na ulaşan güzergâhın, açılan yeni bağlantı yolu sayesinde Filistin Caddesi ve devamında Adıyaman yoluna bağlanacağını belirtti. Yeni ulaşım aksının tamamlanmasıyla birlikte Fahri Kayahan bölgesinden Adıyaman yoluna kesintisiz ulaşım sağlanacak.

Şehir Merkezinde 45, Kırsalda 50 Ayrı Şantiye

Malatya genelinde çok yoğun bir çalışma takvimi yürüttüklerini belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, şu an itibarıyla şehir merkezinde 45, kırsal bölgelerde ise yaklaşık 50 farklı noktada ekiplerin sahada aktif olarak görev yaptığını söyledi.

Belediyenin sahadaki gücüne vurgu yapan Er, şu ifadeleri kullandı:

“Büyükşehir Belediyemizin ekipleri tüm ilçelerimizde yoğun bir çalışma yürütüyor. Ulaşım altyapısını güçlendirmek ve vatandaşlarımızın daha konforlu seyahat etmesini sağlamak için çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz.”

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *